Claruta

Luuuume, lumeeeeee, v-o prezint pe Clara. Cu o mica intarziere, ce-i drept, pentru ca ea are deja aproape 5 luni.
Aglomeratie mare in luna mai la noi: eu pe 8, Andrei pe 13 si Clara pe 15.
DSC_0219 - Copy
Clara e o fetita tare dragalasa, cumintica, cu care am trecut insa prin niste episoade mai putin placute.

Pana in jur de 2 luni a avut, evident, colici, caci altfel nu se poate in familia noastra, sa scapam asa, ca gasca prin apa.

Dupa care, la 2 luni jumate, ne-am panicat si raspanicat datorita unei anomalii vasculare. Povestea umflaturii ei aici.

Acum, pe tratament fiind, si cu rezultate bune, ne-am mai calmat putin, desi in expectativa calmul asta, inca nu stim sigur ce ne va aduce viitorul. Vazand si facand parca era vorba.

Evident, cat asteptam, nu se putea sa fim chiar asa de calmi: acum este bolnavioara, asa cum suntem toti, de fapt.
Primul a fost Andrei. A luat de la gradi o laringita. Asta se intampla saptamana trecuta miercuri.
L-am tinut acasa, evident, si l-am izolat de Clara, pentru ca am inteles ca poate fi virala: Andrei la un etaj si Clara la altul.
Toate bune si frumoase pana vineri, cand a venit si Nana cu laringita.
Am izolat-o, evident, si pe ea de Clara.
Dupa care sambata ne-am trezit si eu si Liviu cu nebunia: ne ustura gatul pe amandoi. Long story short, sambata, adica ieri, Clara in mod evident a avut si ea problemele ei, nu a mancat aproape deloc si s-a enervat foarte tare de cate ori am vrut sa ii dam sa manance.
Acum e ora 10:15 pm si in mod normal ar fi trebuit sa doarma deja. Insa nu doarme. Nu a vrut sa manance, dupa care cred ca s-a trezit de foame, dupa care a mai mancat putin, iar acum e destul de vioaie.
O nebunie!
Asta in conditiile in care ii dam Propranolol, si e esential sa manance dupa ce il ia, ca sa nu ii scada glicemia.
Oricum ne cam chinuim noi cu mesele mereu, pentru ca nu am destul lapte, asa ca ii dau completare cam la fiecare masa, iar completarea a ajuns sa fie formata din 2 tipuri de lapte praf, ce mai, super tare!
Insa saptamana viitoare incepem diversificarea, aleluia, si sper sa se simplifice lucrurile cu laptele.
Adaug: ora 10:40 si fetita plange.
Ora 00:58 si am reusit sa pun fetita in pat, adormita de 12 minute.

Leave a Reply

