Muzicim

Azi am fost cu Andrei la magazinul Muzica. I-am luat si niste bete de tobe, asa, ca un fel de momeala, i le-a promis Liviu ca sa vrea sa vina cu mine (alternativa de a sta acasa la calculator era mai atractiva).
S-a bucurat tare mult, mai ales cand am nimerit in magazinul Senia care e mult mai mare si are 2 nivele extinse.
A stat de vorba si cu nu stiu cate persoane, le-a povestit de cum invata el la pian, i s-a oferit sansa sa cante si putin la niste tobe adevarate si a refuzat categoric, ca el are nevoie de repetitii mai intai la toba lui si dupa aia….
Eu nu am avut nici o jena sa incerc si mi-a placut la nebunie 🙂
Asa am aflat ca in zona magazinului Muzica de pe Calea Victoriei sunt de fapt inca vreo 5-6 alte magazine de muzica.
Si tot asa am aflat ca o pianina noua are pretul incepand de la 5.700 de euro. Clar ne reorientam 🙂
Andrei are mai nou o joaca/ ocupatie interesanta: inventeaza cantece. Sau asa spune el 🙂
Asculta o melodie, o descompune in parti care ii plac si care nu ii plac (el le spune frumoase si urate), le ia pe cele care i-au placut si mai adauga altele pana ajunge la un cantecel. Sau asta e povestea auzita de mine azi in magazine cand a stat de vorba cu altii, eu stiam doar ca inventeaza cantece.
Him, cred ca e timpul sa ii explic cu ce se ocupa un compozitor.

Leave a Reply

