Bube

Din seria subiectelor senzationale si a bolilor cronice, va prezint cea mai pregnanta problema a lui Andrei: Dermatita Atopica.
Cu D si A mare.

Asta pentru ca e ceva infernal de enervant, de repetitiv, de fara solutie, cu potential de complicatii in timp, asta ca sa nu mai vorbesc de timpul si nervii si banii nostri (lunar las la Tei cateva sute de lei si nici macar nu pot spune ca tinem in frau minunea asta).
Asadar, m-am hotarat sa pun intr-un loc tot ce tine de dermatita la Andrei si toate ideile pe care am de gand sa le incerc.
Incep cu ce ii dau in momentul de fata: Cicatrizin, Tractopon, Avene Trixera, bai cu plante – detaliez imediat, apa termala Avene.
Am renuntat la Xyzal acum cateva zile (i-am dat cam o luna jumate).
Iar la cortizon am renuntat acum 2 saptamani, si sunt ferm hotarata sa nu mai apelez la solutia asta. Mi se pare ca nu rezolv nimic decat temporar si pe termen lung risc sa dau in alte nebunii. Plus ca daca incepi incet incet si folosesti des crème cu cortizoni, exista riscul sa te obisnuiesti oarecum cu ele si sa nu mai fii extrem de precaut in folosirea lor. Asadar, fara!

Recent am descoperit o reteta cu plante din care se face infuzie si se pun in apa de baie. Plantele sunt: iarba tilharului/creasta cocosului (talpa gastii)/coada şoricelului/galbenele/sanziene/ţintaurătrei fraţi pătaţi/rostopască. I-am facut cam o saptamana in fiecare zi bai cu infuzia asta si in momentul asta Andrei are pielea super ok. Nu stiu la care din solutii a reactionat (evident ca am continuat sa il ung cu toptanul de crème…) dar feelingul meu e ca plantele astea au avut o contributie importanta. Asa ca am venit acasa cu pungoiul plin cu ceaiuri.
Pe langa asta, ar fi trebuit sa gasesc si rusinea tigancii (Lamium purpureum – spurcaciune, urzica moarta/, urzica cainelui/urzica rosie) – se fierbe 2-3 ore si din ce rezulta se tamponeaza zonele afectate. Asta inca nu am reusit pentru ca nu am gasit planta.

Pe langa asta, am facut un research pe net si iata ce am gasit ca si leacuri naturiste (lucruri care mi s-au parut ca la noi ar fi de incercat, sau pe care nu le-am incercat pana acum):
• Oilatum
• Unt de shea nerafinat
• Probiotice
• Ulei de peste
• Ulei de catina
• Baia cu tarate sau fulgi de ovaz
• Ceaiul de lemn dulce – la baie
• Amidon la apa de baie; e bun pt intarirea pielii. se pune o cantitate pana apa devine tulbure/ permanganat de potasiu in apa
• Patrunjel consumat zilnic – intern (este antihistaminic puternic)
• Cizatrizin cu tataneasa, galbenele, sunatoare si musetele
• Crema cu mimosa – Aur Derm
• Un gat de sticla cu otet de mere pus in apa de baie – schimba duritatea apei
• filtre de apa pentru centrala termica -filtre cu polifosfati care infiltreaza si in apa rece daca nu sunt montati corect,stiu cazuri si dupa ce au schimbat filtrele cu polifosfati au pus filtre magnetice nu au mai avut problem

Din seria informatii bune de avut:
-exista un grup pe Facebook al parintilor copiilor cu dermatita atopica
aici sunt destul de multe info centralizate puse de o mamica care a trecut prin asta
-http://www.botanical-online.com/eczemaremedies.htm

Leave a Reply

