Nopti

Clara are 5 luni si inca ma trezesc noaptea.
Ce-i drept, doar o data, mai rar de doua ori. Asa e programul ei de pe la doua luni, cand dna Mariana a descoperit ca daca o culcam pe burta doarme mai mult (noi o puneam pe spate si se trezea foarte repede).
Problema e ca, desi ma trezesc doar o data, atunci stau treaza intre o ora si doua ore jumate.
De ce? Pai, in primul rand pentru ca era treaba cu alaptat + biberon. In al doilea rand ptr ca trebuia sa o tin dupa masa la verticala cel putin 30 de minute.
Dupa care se mai si trezea sau avea colici sau mai stiu eu ce si trebuia sa o adorm la loc.
Sau, mai des, nici macar nu adoarme in intervalul asta. Sau adoarme dar pe perioade scurte si se trezeste si urla si tot asa….
In ultimele nopti mai ales o vad ca o doare ceva, are un motiv pentru care se trezeste dupa ce o adormisem tun…doar ca nu stiu motivul 😦 Sper sa fie dintii, dau vina pe ei pentru tot ce se intampla si nu inteleg (a se vedea febra de acum doua zile).
Programul asta cu trezitul noaptea o data culmea e ca se imbunatatise pe la 3 luni, adica incepuse sa se trezeasca de abia pe la 5 dimineata. Hurray!
Doar ca, evident, bucuria nu a durat mult. Pentru ca am inceput tratamentul cu Propranolol si mi s-a spus sa nu o las mai mult de 6 ore intre mese (pericol sa ii scada glicemia). Asa ca am inceput sa o trezesc chiar eu cu manutele mele doua mai devreme!!!!!!!!
Dupa care, cam dupa o luna, nu am mai rezistat si am intrebat din nou. Raspuns: o putem lasa pana la inca doua ore in plus (deci pana pe la 5 dimineata). Doar ca acum, evident, deja s-a obisnuit sa manance in jurul orei 3 sau chiar mai devreme, asa ca…..greu la deal!
Ca sa nu mai vorbesc de ultimele saptamani cand, nemancand biberon seara calumea cum era obisnuita, se trezeste mult mai devreme de ora 3, de multe ori inca o data pana dimineata.

Leave a Reply

