Chef

In timp ce alaptez seara imi place sa ma uit la emisiunile lui Jamie Oliver.
Ma relaxez si mai invat cate una cate alta
Asa am ajuns sa incerc tot felul de retete noi. Si culmea, unele din ele chiar foarte bune (si chiar foarte modesta, mi s-a mai spus…).
Partea buna e ca Andrei se bucura de aceste mancaruri noi. Cum necum, a preluat de la mine entuziasmul facerii unui nou fel de mancare, bucuria ca am aflat de ceva ce ne place, sau ca am mai incercat ceva. Contribuie la asta ce-i drept si faptul ca la orice mancare noua primeste un suc la masa. Asta in conditiile in care pana acum un an de zile Andrei manca 2-3 feluri de mancare: friptura cu piure, MBS si ciulama de pui.
Insa vestea si mai incredibila e alta: mai nou baietelul vrea sa se faca bucatar de restaurant. Cu mancaruri, pizza, si o sa aiba si salate ca sa vina si mami acolo. Ei?
Partea mai putin buna e ca Liviu ma tot bate la cap sa tot repet over and over again retetele noastre vechi care stim sigur ca ies bune. Sau foarte bune.
Insa eu ma revolt. Si tot incerc lucruri noi. Ca deh, se pare ca imi lipseste sarea si piperul din viata, la propriu, sau creativitatea, asa ca mi-am gasit un hobby nou. Sa vedem cat m-o tine 🙂

Leave a Reply

