Nopti

De doua zile Clara a inceput sa manance foarte bine, si lapte praf si san, mancare sa fie!

Din pacate de dormit nu doarme aproape deloc ziua.

Iar noaptea….

Vestea buna e ca se trezeste pe la 5, chiar 5:30.

Vestea mai putin buna e ca nu reusesc s-o adorm deloc usor.

Plus ca se zbate si plange de parca are super dureri si habar n-am ce are.

Azi am incercat s-o pun in pat la 2 minute dupa masa de noapte. I-am pus si melodia preferata (Narcisa Suciu cantec de leagan) si am asteptat. I-am tinut pe spate mana mea ca sa simta putina caldura…..part! Dupa part dupa part.

Ochii: larg deschisi.

Nu-I nimic, ma gandesc eu. Isi revine ea.

Dupa inca 20 de minute incepuse sa vrea sa faca tumbe in pat. Ca o testoasa care a dat de un iepure si vrea sa-l intreaca. Capul suuuus intins.

M-am declarat invinsa si am luat-o din pat. Moment in care a iesit un super jet de voma. Peste ea, peste mine, peste pat…..everywhere!

Asa ca acum, la o ora jumate dupa ce s-a trezit, stau cu ea in brate in sufragerie. A si plans destul de mult, adoarme si se trezeste plangand de durere.

Uuuuf! cum o invat eu sa adoarma singura?

De ce nu pot s-o hranesc si gata, s-o pun in pat?!

In 30 de minute oricum trebuia sa ma trezesc ca sa ne organizam cu medicamentul si masa sa pot si sa ajung la sala.

Deci asta a fost somnul meu, de la 12 la 5:20.

Tot e bine….

Leave a Reply

