Bolim

Andrei s-a trezit iar intr-o dimineata (de sambata, ca sa fie totul vesel) cu tuse magareasca.
Cam la fel ca acum trei saptamani.
Algoritm: o saptamana la gradi, doua acasa.
Claruta tuseste si ea, dar mai putin si nu magareste 🙂
Iar afara a venit iarna…sau prima zapada pe anul asta, motiv de netarmurita bucurie pentru Andrei, care e ferm convins ca iarna e anotimpul lui preferat, pentru ca se poate juca cu zapada.

Pe de alta parte, fie de la frig fie nu stiu de la ce, lui Andrei i-au aparut din nou bube, cam prin toate locurile obisnuite, insa mai grav ca niciodata pe labele picioarelor si palme, acolo unde ni s-a spus ca are dishidroza.
Am inceput din nou bai de plante si unguente cu creme naturiste, pana acum rezultatele nu sunt deloc satisfacatoare. Ce-i drept, nici nu l-am dat inca cu cortizon, deci nici nu e atat de rau (sau poate m-am obisnuit eu cu formele astea mai grave??).
De notat, am incercat sa il dau cu tinctura de rostopasca pe bubite si nu a suportat nici pe formele mai usoare, deci solutia asta care avea potential salvator nu e tocmai pe gustul nostru (a citit Liviu de un caz in care infuzia de rostopasca ar fi vindecat psoriazisul si m-am gandit sa incerc si eu, insa ce-i drept se specifica usturimea intensa).

Claruta in schimb papa foarte bine (obsesia mea de 5 luni jumate), asa ca nu am mai dus-o si pe ea la doctor.
Oricum, saptamana viitoare trebuie sa ii fac toate analizele (pentru Propranolol), asa ca o va vedea oricum cineva.
Dupa care incercam din nou diversificarea (aleluia!).

Leave a Reply

