Primul Halloween

20141031_202411

Lucrurile spontane ies cel mai bine.
Asa si colindatul din seara de Haloween.
Nu am planificat nimic, insa la un telefon al Ralucai m-am trigarit si iata-ma la 6 dupa-amiaza cum stateam sa tai cearceafuri ca sa confectionez costum de fantoma.
A iesit foarte bine costumul, nu l-a recunoscut nimeni pe baietel, si a speriat pe cinste multi copii, ce-i drept pe cei mai mici 🙂
Unde mai pui si faptul ca s-a tot impiedicat in el de am stat cu mari emotii ca imi culeg baiatul de pe jos.
Insa avem o sacosa plina cu dulciuri care sta marturie ce treaba buna am facut amandoi la colindat.
Ne dati sau vai de voi!

Leave a Reply

