And we’re back! In 2015

Astazi am avut o super zi! Probabil si datorita faptului ca nu m-am trezit azi-noapte, si datorita faptului ca era soare afara (chiar pe minus 20 grade)….
Insa universul a reactionat (ca de fiecare data cand gasesc si eu putina fericire :)))
Asadar, supriza: Clara are dermatita atopica. Sau asa pare.

Asta dupa ce sunt disperata din nou cu Andrei, care are un episod super urat de dermatita – probabil frigul isi spune cuvantul.
Il dau cu crème peste crème, in urma consultatiei la profesorul Giurcaneanu ni s-au recomandat 2 lucruri noi: Protopic si ultraviolete.
Dupa multe cautari pe net m-am decis sa nu ii dau Protopic. Pur si simplu nu merita riscul (de cancer). Plus ca nu are 100% eficacitate, plus ca trateaza doar efectul, nu cauza.
Doh!

Punct si de la capat!
Mai nou am fost la un doctor homeopat – Diana Dragomir – de la care am plecat cu niste pastilute, 5 la numar. O sa incercam si asta, sa vedem ce se intampla, dna doctor s-a apucat de homeopatie ca sa o poata trata pe fiica ei de dermatita atopica, so…..om vedea.
Oricum, mi se pare destul de incredibil ca am putut sa ajungem pe LUNA si nu putem trata un lucru atat de idiot ca DERMATITA ATOPICA.

Pana una alta, update: Claruta se ridica in picioare din decembrie, sta foarte bine daca se tine cu manutele de ceva, si chiar face si cativa pasi pe marginea patutului, tinandu-se bine de tot de maini. Andrei e innebunit de fiecare data cand o vede si cand nu o vede, ii e dor constant de ea si amandoi se bucura nespus cand se vad.
Dar vad ca nu am mai scris de mult: in noiembrie, dupa dinte, am realizat ca fetita are de fapt colici. Numai ca habar nu aveam de la ce. Si nu orice colici, ci din aia destul de rai, care se intamplau doar noaptea, la ore fixe, de ma trezeam de 1-2 ori pe noapte si imi lua 1-2 ore sa o adorm. Ca sa fie universul fericit.
Dupa vreo luna jumate-doua, in disperare de cauza, am inceput sa luam diversificatia de la 0.
Da, 0!
Asadar, am descoperit ca la anumite alimente reactioneaza cu plansete noaptea. Asa ca le-am scos. Bine, asta inseamna ca suntem super in urma cu diversificarea, dar cine mai numara….
Biberonul nu prea il mai vrea, de fapt au trecut cateva saptamani in care nu a baut lapte praf mai deloc. Ce-i drept, nici nu mai vomita prea tare, mai mult regurgiteaza si asta mai rar.
Eu ma gandeam ca in curand trebuie sa incetez alaptatul, mai ales ca ma intorc si la munca, si ea refuza biberonul….in fine.
In schimb, doarme foarte agitat (Propranolol), iar ziua daca o pui in pat imediat se trezeste, am ajuns sa o tinem non stop in brate cand doarme. Iar cand nu doarme nu sta singura deloc, plange si se jeleste de numa numa, ca sa il citez pe Andrei.

Andreiutul a avut serbarea din decembrie – om de zapada – si a fost foarte incantat de ea, desi au fost doar 10-15 copii, restul fiind decimati de varicela.
Noi am scapat se pare de varicela, de data asta. Mai bine.
Am fost si cu colindul cu chitara, eu cu Andrei, ne-am distrat, am si ras, au ras si altii de noi, ce mai, a fost super, mai ales ca m-am hotarat sa ii donez si castigurile mele si in total a strans bani de reparat tableta (si-a spart displayul de la tableta si il costa 280 sa isi ia altul).
A venit Craciunul, a trecut Craciunul, ne-am dat cu sania, inclusiv Clara, ne-am batut cu zapada, exclusiv Clara. O iarna pe cinste, cu multa zapada si ghetus.

Numai ca acum am un baietel SI o fetita cu dermatita atopica si dishidroza!

Cu ce il dau acum pe Andrei:
-Intern Ketof (antihistaminic)
-Crema Trixera hidratanta (balsam, nu crema)
-Crema aloe vera, tea tree oil si argint coloidal
-Vegicor, o crema 100% naturala care se presupune ca ar fi cortizon natural
-Intern otet de mere nefiltrat organic – doua lingurite pe zi cu miere si apa
-Bai de plante
-Unt de shea
Voi incepe si cu:
-ulei de cocos
-aloe vera simplu
-colier din lemn de alun (hazelwood tree) care se pp ca ar reduce aciditatea (de fapt are rol de alcalinizant) daca e purtat non stop la gat – asta o sa aiba efect si asupra dermatitei doar daca ea e cauzata de aciditate (am citit ca multe din eczeme sunt cauzate de aciditate, iar Andrei are si un fel de reflux, deci….vedem)

Leave a Reply

