Scoala….un nou challenge

In ultima vreme sunt foarte focusata pe scoala. Invatamant. Sistem romanesc bla bla….

Si ma ingrozesc de fiecare data.

Am gasit dupa multe cautari un om caruia sa ma simt confortabil sa ii dau copilul meu pe mana. Insa nu stiu sigur daca vom reusi sa ajungem la doamna….

Iar astazi scriu despre asta aici pentru ca mi-as dori din toata inima sa ne putem muta in Calarasi. De ce? Pai, pentru ca am descoperit si eu intr-un final articolele scrise de dna Oana Moraru. Pe Contributors.

Si mi se pare ca ceea ce scrie doamna asta si felul cum o scrie si….nu am cuvinte! Adicatelea, doamna asta scrie despre ce inseamna sa fii un parinte bun….si imi dau seama pe masura ce citesc cu cate lucruri gresim noi fata de Andrei. Uf! Si ma iau asa cu mainile de cap la ora asta inaintata in noapte si ma gandesc ca m-am muta cu mare drag la Calarasi pentru ca acolo dna Oana Moraru a infiintat un sistem de invatamant alternativ, scoala Helikon. Ferice de cei ce stau in Calarasi….

Si de cei ce chiar au puterea/ mintea/ rabdarea sa faca totul ca la carte (a se citi ca in articolele dnei Moraru).

Leave a Reply

