Doctori…the story of my life

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand imi aduc aminte de ce imi spuneau cei cu doi copii, cum ca e mult mai usor la al doilea, sau ca unele lucruri sunt atat de relaxate….imi dau seama ce naiva am fost sa imi inchipui ca asa va fi si pentru mine.

Cu alaptatul am avut la fel probleme, sau mai rau initial, dupa care mai bine, recunosc.

Cu somnul…..no comment, nici acum nu dormim noptile, si e ceva constant (marti am programare la un doctor renumit ptr specializarea pe probleme ale somnului, cine stie cu ce idei vin de acolo, fingers crossed….).

Cu sanatatea…..nu mai comentez nici aici, pana nu treci prin unele lucruri nu ai cum sa intelegi doar citind bloguri.

Asa ca acum stau si ma gandesc, dupa ce am trecut prin toate astea, de ce macar ultimele luni ale mele de concediu nu ma pot bucura si eu in tihna! Pentru ca nu pot….de ce? Pai, pentru ca merg la doctori. Atat de des si la atat de multi ca la un moment dat m-am enervat si i-am taiat Clarei 3 programari asa, din start, ca n umai puteam si ca mi-am propus sa ma relaxez (si ce daca nu gangureste la 9 luni, ce, o sa gangureasca la 10!).

Insa saptamana de saptamana tot sper sa merg la sala/ sa ma relaxez, si cand colo mare parte din timpul meu se duce pe doctori. Si nu doar timp, ci si bani, nervi, etc….

Saptamana asta am fost de 4 ori. Saptamana care vine am deja 5 programari si tocmai am vazut ca ar trebui sa merg si cu Clara la analize, ceea ce mai inseamna doua drumuri.

Andrei e vinovat de data asta, are dureri de burta si de cap constant, de 7 zile. Am crezut initial ca burta poate fi de la Diflucan, luat pentru bubele de pe talpi, dar joi i-am dat ultima doza si azi e duminica si tot il doare….iar capul nu ar avea nici o legatura.

Soooooooooooooooooo much fun!

Sper din toata inima ca in tot restul vietii mele, cumulat, sa nu merg la doctor de cate ori am fost anul asta cu copiii. Pe principiul speranta moare ultima.

Leave a Reply

