Intoleranta alimentara

Exista pareri si pareti despre testele de intoleranta alimentara.

Pentru ca avem un baietel cu bube, multe bubeeee pe el, am facut si testul de intoleranta alimentara.

Desi aici am gasit pareri din lumea medicala conform carora testele de IgG sunt niste nebunii si nu prea are sens sa le iei in calcul, am mers pana la capat si am primit rezultatele: mult mai bune decat ma asteptam. Serios!

Adica, Andrei nu are intoleranta la lapte, nu la ou, nu la cereale…..singurele cu ‘rosu’ sunt scortisoara, bananele si piperul, ceea ce mi se pare foarte light. Ce mai, un baietel tolerant!

Culmea e ca de cateva saptamani Andrei nu mai mananca decat banane din categoria fructelor. So….schimbam placa!

2 thoughts on “Intoleranta alimentara

    • Multumesc pentru recomandare, o sa ma interesez de amandoua.
      Despre Albinuta….noi ne-am dus dupa gradi, acum imi dau seama ca ar fi trebuit sa ne interesam si de educatoare.
      gradinita overall e foarte ok

      Like

Leave a Reply

