Hotarare

Claruta e un copil hotarat. Din decembrie (7 luni) a inceput sa stea in picioare si sa incerce sa mearga si nu s-a lasat.

Astfel incat acum, la 10 luni, merge. Bine, mai are nevoie de sprijin din cand in cand, dar, oricum, in comparatie cu…..

nu facem comparatii

Deci Claruta merge foarte bine.

Si mai si gangureste, caci eram eu ingrijorata ca pana acum o luna nu zicea nici car nici mar.

Iar de doua saptamani a inceput sa adoarma in 10-15 minute, dupa care merge sa o punem in pat (in loc de 2-3 ore ca pana acum). Se vede luminita.

Ba chiar se intampla treaba asta si ziua, deci a inceput sa doarma in patul ei constant – de o saptamana am inceput sa o culcam doar in camera ei si ziua si noaptea si sa ii bagam pe gat un maimutoi.

Azi am fost la dna doctor Cristina Anghel de la Medicover si am mai primit niste sfaturi legate de trecerea la un somn mai lin si cu adormire direct in pat si nu pe umerii nostri. Foarte faine sfaturi am primit de la dna doctor. Plus asigurarea ca nu am stricat nici un copil pana acum (am intrebat-o de aplicarea Ferber la Andrei si ne-a zis ca s-ar putea sa fi fost prea mic cand am incercat noi…oh well). In schimb ne-a asigurat ca ale lui Andrei crize sunt ceva normal si nu o consecinta a urlatului de cand era mic (pavor nocturn).

Deh…greu la deal

Leave a Reply

