Ochi de vultur

Am fost azi cu Andrei la oftalmolog – dr Ciubotaru Andreea, Infosan.

Asta dupa ce un doctor de la Medicover mi-a spus ca are astigmatism sever si ca ii trebuie ochelari. Musai. (durerile lui Andrei continua si la burta si la cap, so….)

M-am calmat azi. E o optiune sa punem ochelari, dar numai daca citeste 4 ore pe zi sau daca il deranjeaza si nu vede. La ochiul stang are dioptria mai mare, 1.25 (limita e 1).

Deocamdata vedem, nu m-am decis. O sa vorbesc si cu doamnele educatoare sa vad cat scriu/ citesc/ lucreaza cu chestii care solicita vederea.

Insa alt lucru important pe care l-am aflat azi si pe care il ignoram pana acum e legat de pozitia copilului: cand sta la tableta/ citeste/ scrie/ etc. trebuie sa aiba o distanta de 30 de cm intre ochi si material. Ceea ce Andrei am senzatia ca nu face. So…de aici dureri de cap.

Si tot de aici inca ….. cheltuiti, timp si nervi si plimbari prin oras. Al treilea doctor pe saptamana asta.

Maine merg cu Claruta la analizele lunare din cauza Propranololului – ultima luna cand ii dam, deci pp ca ultima luna cand merg la control – yay!

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑