De unde ii cumparam incaltari de piele unui bebelus/ copil mic

Una dintre multele dileme cu care m-am confruntat dupa ce l-am avut pe Andrei a fost – de unde sa ii iau incaltari?

Avand in vedere ca acum Clara invata sa mearga, nu vreau sa ii iau niste tenisi ieftini de nu stiu unde, ci ceva din piele, eventual piele foarte moale si talpa super elastica.

Fac o paranteza si mentionez aici ca evident, ca in orice lucru legat de copii, si aici exista mai multe teorii. Cele doua diametral opuse pe care eu le-am identificat sunt:

  1. Incaltari cat mai moi, cu talpa super flexibila, fara talonet, care sa iimte cumva feelingul de picior gol (celebrul doctor ortoped Jianu, adeptul acestui curent, recomanda trei lucruri: talpa sa se poata rula, pielea sa fie foarte moale si fara talonet)
  2. Incaltari tari, cat mai inalte ca sa sustina glezna, cu talpa nu atat de moale ca sa protejeze talpa, si cu pielea de pe ele – mai ales cea care sustine glezna – tare, ca deh, sa nu isi suceasca piciorul sau ceva de genul asta

Anyway, revenind, iata care sunt locatiile identificate de mine – inafara de mall-uri, evident, unde in functie de buget gasim lucruri de la scump la foarte scump:

  • Magazin Victoria de pe Calea Victoriei – la unul din etaje exista raioane de copii, si sunt vreo 3-4 unde gasesti o multitudine de modele de incaltari de copii; de aici am luat eu majoritatea incaltarilor pentru Andrei si Clara ii calca pe urme. Preturile sunt de la 100 la 140 de RON pentru o pereche de ghetute (sandalele cred ca sunt mai ieftine si cizmele de iarna mai scumpe). Vorbesc de incaltari ok, de piele, de la branduri destul de ok, de la romanesti la altele gen Primigi, Melania, Superfit
  • Bucur Obor – exista cateva tarabe/ standuri in magazinul acoperit unde gasesti foarte multe modele. Aici exista si faimosul brand romanesc Ortopedia, care din puctul meu de vedere are niste preturi cam nesimtite (150-250 pe o pereche de ghetute as fi dat pentru Clara). Dezavantajul aici e ca trebuie sa stii cat de cat pe unde sunt acele magazine/ standuri, si cu un copil dupa tine…..am preferat Victoria, desi cred ca in Obor as fi gasit preturi un pic mai mici (nu cu mult mai mici)
  • Exista un magazin in Berceni – eu personal nu am ajuns dar imi tot propun – unde am auzit din mai multe surse ca ar fi incaltari de copii din piele la super preturi (aceleasi branduri ok pe care le gasesti la Magazin Victoria, de exemplu, le gasesti aici la preturi mai mici). Locatia ar fi in spatele cinematografului cultural, in Berceni
  • Pentru cine locuieste in orase gen Brasov, Ploiesti, Timisoara, etc….ar fi o alternativa magazinele brandului romanesc Tino, cel mai mare producator romanesc de incaltari pentru copii. Eu am vazut niste ghetute de la Tino in Obor absolut geniale, aveau o super piele moale si o talpa mai mult decat flexibila (dap, eu sunt adepta primului trend)
  • Evident, exista multe alte magazine micute gen Piciul, totul e sa ai norocul sa fii pe langa unul
  • sunt o groaza de site-uri de unde putem cumpara, si unele sunt chiar mai convenabile la pret decat experienta din magazinul real, insa la varsta asta mi se pare important sa ii probez pantofii (altfel cred ca as fi incercat tikki shoes). Spun asta si pentru ca Andrei a avut bolta piciorului mai mare/ umflata si majoritatea incaltarilor nu ii veneau
Leave a Reply

