Probleme la alaptat: DA consiliere

Am gasit acum un draft pe alaptare si simt nevoia sa il public – asta e unul din cele mai bune sfaturi pe care i le pot da unei viitoare mamici care vrea sa alapteze: vorbiti cu un consilier in alaptare inca din primele zile de la nastere, daca sunt probleme. Chiar ajuta!

Nu o sa scriu nimic despre nebuniile si problemele si ambitiile mele de mama a doi copii legate de alaptat.

Dar o sa scriu asta: daca nu as fi avut consilier in alaptat, nici pe Andrei si cu siguranta nici pe Clara nu i-as fi alaptat (7, respectiv 9 luni).

Si pentru ca am trecut prin asta, inca ceva: nu amanati, in ideea ca o sa prindeti singure, apelati la ajutor specializat cat mai repede dupa nastere, asa se pot evita si ranile si multe alte probleme.

Un mare DA consultantilor in lactatie. (eu am petrecut ore la telefon zilnic in primele 2 saptamani dupa ce am venit acasa cu Clara; iar la Andrei asa am aflat de SNS Medela – total breastfeeding saver!)

A, si nu degeaba era moasa cea care si alapta copiii pe vremuri – totul avea o logica, diviziunea muncii and stuff 🙂

Leave a Reply

