Paternity

Gata cu huzureala, am inceput serviciul. Iar Liviu sta o luna in concediu de paternitate. Yeeeeeey! Asta inseamna ca temporar nu ma mai trezesc noaptea.

Iar de Paste a fost foarte frumos. Ne-am imbolnavit cu totii. Alt yeeeei, de data asta self ironic.

Mai jos ce incercam sa scriu de Paste pe mobil dar nu se salva:

Cristos a inviat!

Primul Paste cu Claruta si Andrei.
Clara a facut azi 39 de grade -pentru prima data.
Doh!
Asta dupa ce Andrei a avut febra si frisoane acum 3-4 zile.
Joy.
Si noi vroiam sa plecam peste 3 zile si sa lasam copiii….
Partea buna e ca azi noapte am dormit. Am facut schimb cu Liviu: de luni eu incep munca si el concediul. Asa ca noptile se va trezi el.
Super joy!. Pentru o luna cel putin. Dupa aia mai vedem (Liviu va sta o luna acasa in concediu de parernitate).
Paste fericit!
Leave a Reply

