Raftul cu defecte

Stiu ca fiecare parinte tinde sa exagereze diferite calitati/ unicitati de-ale odraslei sale, si de obicei urasc asta, chiar si cand remarc la Liviu tendinta, cu toate ca vine din multa dragoste.

Cu toate astea, nu ma pot abtine…unde sa vorbesc despre asta daca nu aici? Asadar….

Clara este uncopil foarte puternic. Fizic. Are o forta incredibila.

Imi aduc aminte cand era bebelus mic, pana intr-o luna,  si trebuia sa ii tinem capul si noi nu-l mai tineam, si tipa toata lumea la noi panicata.
Insa ea isi putea tine singura capul.
Ce-I drept, il mai tineam si noi, de frica sa nu pateasca ceva sau sa nu ne linseze vecinii/ bunicii.
Sau, daca vreau sa ii iau ceva din mana, trebuie sa ma lupt cu ea ceva, asa ca mai bine o pacalesc.
Asa cu urcatul pe scari acum, I-am aratat o data si nu mai contenea. Si nici nu obosea.
Sau cu mersul. Toata lumea se mira ca merge de la 10 luni si inca bine.
In schimb nu vorbeste. Limbi straine. Inca.
Si nici nu e cel mai frumos bebelus. Doar cel mai drag noua (nu ma pot abtine, am o problema cu copiii mei cand sunt mici: imi par urati. Dar uitandu-ma la cum arata Andrei acum, am sperante mari si pentru Clara).
Si da, sinceritatea are un loc important pe scara valorilor in familia Penciu-Baloiu.
Leave a Reply

