Sfarsitul nesfarsitelor Discovery nights

Am vrut la un moment dat sa public ce am scris aici – cam prin martie. Nu am reusit, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, right?

Ştiaţi că… prima femeie cu brevet de pilot din România a fost o prințesă?

Sau ca spirulina a fost recoltată prima dată de către azteci?

Sau ca vanilia este polenizată numai de albinele mexicane și de păsările colibri?

Ei bine, nici eu, dar am aflat in peregrinarile mele nocturne pe Discovery cu Clara in brate.

Si oricat de frumos ar fi sa afli lucruri noi, ma lipsesc cu fericire de ele, atata timp cat nu ma mai trezesc noptile din cauza Clarutei. Sau, oricum, nu mai stau atat de mult sa o pun la loc in pat. Schimbarea asta am remarcat-o de cand am inceput sa o punem mereu in patutul ei, concomitent cu scaderea dozei de medicament – Propranolol.

De fapt, daca stau sa ma gandesc, in ultimele nopti a inceput sa se trezeasca din ce in ce mai rar. Tot de 1-2 pe noapte, dar parca nu atat de consistent si regulat ca pana acum.

Hurrray! (asta pentru ca, fara indoiala, si-a dat seama ca in curand ma voi intoarce la munca si ca va ramane tati acasa, si pe tati Doamne fereste sa il trezeasca noaptea sa vada si el cum e!)

Leave a Reply

