Spalatul pe dinti si dentistii

Incerc, ca orice mama, sa fiu cat mai atenta cu igiena copilului. Asta inseamna si dintii. Am vazut multi bebelusi lasati sa adoarma cu biberonul in gura. Nu si eu. No senior! Pentru ca exista cariile.

Andrei stie de carii. Nu vrea el sa se duca la culcare fara sa se spele, sau sa fie spalat….pentru ca ii e frica de carii.

Asa ca mare a fost stupoarea cand, ieri, am aflat ca Andrei facuse o carie. Asta dupa ce am fost la control cu el anul trecut in august si anul asta prin februarie. Doh!

Asa ca nu a scapat de carii. Ce-i drept, nu il spal decat o data pe zi, seara, pentru ca stiu ca atunci e cel mai ok sa te speli daca alegi o data pe zi.

But still….a facut o carie!!!!!!!!! O carie!!!!

Si eu cu ce-am gresit? Cum il fac sa se spele singur pe dinti? Inainte sa se nasca Clara reusisem sa il fac sa se spele cu ajutorul maimutoilor, faceam spectacole la baie in care Andrei le arata tuturor cum se spala el pe dinti. Dar dupa ce a venit Clara……am reinceput sa il spalam noi. De fapt prima data Liviu, eu doar am continuat ce mostenire primisem…..

Idei? Jocuri? Cum il fac sa se spele singur pe dinti?

20150426_122307

Leave a Reply

