Schimbari

Clara a inceput gradi de luni, 14 noiembrie. Am dat-o pana la urma aici, in cartier, importiva tuturor argumentelor. Ei ii place. La nebunie. Mi-a spus din prima zi ca vrea sa o las pana seara (am zis ca prima luna o dau pana la pranz).

Asa ca de miercuri am lasat-o si la pranz, iar azi (joi) e inca incantata. Asa de incantata ca e suparata cand ma duc sa o iau, ar vrea sa mai stea….

Nana a patit-o rau, a lovit-o masina cand traversa sa intre in cartierul nostru, i-a rupt piciorul. Asa ca cel putin 6 luni n-avem Nana. Sa vedem si dupa cum facem.

Ne adaptam.

Am vizitat ca nebuna after dupa after si unele gradi ca sa vad ce si cum. La Clara m-am decis relativ repede, dupa ce am auzit de la cativa parinti de miss Geanina ca e ok. Cu Andrei am unele dubii: nu am gasit o varianta ok. Inca. De saptamana viitoare incep serviciul, asa ca ar cam trebui sa ma decis. Uf! Atatea decizii! 🙂

Andrei a inceput sa mearga la Go din septembrie. Ii place si se pricepe, pe 3 decembrie merge si la un concurs. Sa vad dupa after cum il mai duc pana acolo…

Tot Andrei a avut un proiectel de facut o racheta din tuburi de hartie igienica. Ne-am umplut de tuburi, prin toata casa – pana m-am enervat si m-am hotarat sa le arunc pe toate. Dar asta dupa ce si-a dus si la scoala minunea de proiect (nu racheta, ci doar tuburile), atunci cand le-a spus doamna sa aduca ceva ce colectioneaza. Evident, au cam ras unii de el…..chiar si cand a explicat el ce are de gand. Asa ca a venit plangand acasa, suparat foc. Doh! Asa au ras oamenii rai si de Elon Musk……

 

 

 

Leave a Reply

