Noutati

Him.

Din a 5-a zi nu am mai dus-o pe Clara la gradi, s-a imbolnavit rau (viroza) si a tot stat acasa….de fapt, mai rau a fost ca ne-am imbonavit toti, absolut toti, si am bolit bine de tot.

Azi am reluat gradinita. Am inscris-o si la serbare, desi nu a repetat, evident…

 

In weekendul trecut Andrei a participat la primul lui concurs inafara scolii, concurs de Go. I-a placut, se pare ca vrea si in tabara de Go din februarie de la munte. Aleluia!

 

A, sa nu uit, Andrei a participat si el la pregatirea/ umplerea ghetutelor de Mos Nicolae, s-a distrat la culme. Mai ales a doua zi cand s-a prefacut fata de Clara ca e o super surpriza. Ii place la nebunie sa joace rolul asta 🙂

Si tot lui Andrei, i-am luat intr-un final ceasul cu telefon mult visat – are deja nu stiu cate zgarieturi, dar rezista. Il pot suna oricand, mai putin orele setate sa nu poata fi sunat. Ii controlez foarte multe setari din aplicatia instalata pe mobilul meu, adica numerele de telefon care il pot apela/ pe care le poate suna, zona din care daca iese sa fiu anuntata (are localizare GPS), si tot felul….imi place! Ma simt mult mai bine ca il are la el, chit ca pana acum i s-a descarcat cand aveam mai mare nevoie de el (in timpul concursului, sa ma sune sa imi zica cand sa vin sa il iau) – ce-i drept, nu din cauza lui, ci din cauza noastra, ca nu l-am incarcat. Sunt curioasa cat o sa ne tina, in stilul in care il pocneste Andrei, dar asta e alta discutie. A, am mentionat de butonul SOS? Pe care apasa mai lung si incepe sa ne sune pe rand, 3 numere de siguranta, fara sa mai intre in meniu si bla bla – pretty cool. Nu mentionez model si altele ca nu e cazul, cam toate ceasurile cu tel de pe piata fac acelasi lucru, astea de copii.

Zi senina!

 

Leave a Reply

