Un nou an, o noua poveste – sau 365 de povesti

Andrei a trecut la o noua etapa a desenelor animate: nu mai e de Patrula catelusilor si eroi in pijamale (Disney Junior), acum se uita la Nickelodeon si Cartoon Network.

Am fost afara la prima zapada adevarata din iarna asta – super distractie! Avem o sanie dar o folosim la maxim, si cum in cartier se fac din loc in loc munti de zapada (unde o arunca plugul), ne dam pe muntii astia. Ce-i drept, Clara a cam inghetat, nu are manusi ok de zapada, trebuie sa ii luam zilele astea, sa se poata bucura si ea de zapada.

De Craciun si revelion am cam bolit cu totii, Andrei, Clara, eu, Liviu, din nou Clara. Pana acum 3 zile (cand inca avea febra Clara). Vedem cat de bine ne face zapada. (de revelion stateam cu Clara in cada, avea peste 40 febra, si cu paharul de vin in mana, langa – noi).

Andrei a fost in decembrie la 2 concursuri Go si, surpriza, vrea sa mearga cu colegii de acolo in tabara – nu cred ca stie exact cine si cum merge, dar el vrea sa mearga, ceea ce e foarte tare – in trecut nu vroia sa se bage nici cu Edi Brinza, cel mai bun prieten al lui, iar acum mi se pare ca s-a schimbat la 180 de grade. E in februarie tabara, la Vatra Dornei, o sa mearga cu trenul de noapte, super distractie! (sa fie asta motivul – trenul?)

Oricum ar fi, e de bine. Iar tot in decembrie a fost si la un concurs de colinde cu colegii de scoala unde au luat premiul 1 special (toti copiii luau) – a primit si o medalie si e super incantat de ea 🙂

Clara a luat o pauza luuunga de la gradi (am dat-o din noiembrie) – insa dupa primele zile nu mai vroia sa mai plece de acolo, a fost super senzatie. Am dat-o la gradinita din cartier cu noi, nu pentru ca era cea mai ok ci pentru ca ne era cel mai usor asa, si se pare ca fetita a indragit-o mult pe miss Gianina, asa ca e ok. Au avut si serbare la gradi, au urcat cu totii pe scena la casa de cultura Voluntari (ma rog, si eu am urcat pe scena) si a avut o strofa de zis ca sa il faca pe mosul de vina (Clara e la etapa in care repeta ultima silaba din tot ce spui – foarte sigura pe ea si serioasa a repetat si la serbare dupa ce ii soptea miss Geanina, a fost geniala).

Acum imi dau seama ca am mai scris de gradi pe blog, e clar – trebuie sa scriu mai des, ca sa nu mai incurc ce scriu si ce nu scriu. Un an frumos!

Leave a Reply

