O zi Mare

Azi e o zi Mare….din multe motive.

Da, a anuntat primul nostru minunat de ministru ca abroga legea hotilor, da, au fost 11 grade afara, da, am fost cu Clara la doctor, am aflat ca are otita si totusi doctorita nu s-a repezit sa ii dea antibiotic (poate si pentru ca a avut otita si acum 2 saptamani si a luat atunci antibiotic 7 zile) – ce mai, multe lucruri faine, plus ca i-am acoperit si lui Andrei 3 din faimoasele si infamele carii.

Insa deasupra tuturor astora, in varful maretiei, primeaza si vegheaza alta premiera: Andrei a plecat in tabara. Prima lui tabara. Ta-ba-ra.

Dap, l-am urcat in tren, i-am facut bagajul, cateva instructiuni despre cum sa se spele/ cheltuie/ politeturi, nu neaparat in ordinea asta…in fine, l-am trimis in lume.

Sunt extrem de curioasa cum va fi, cum se va descurca, daca va mai vrea in alte tabere, cum ne va fi noua, si etc etc.

Andrei a cerut sa mearga, l-a auzit pe Marius, instructorul de Go (da, facem Go), ca va urma o tabara la munte, si a zis ca vrea. Fara sa aiba cine stie ce prieteni (cum avea la gradi, de ex – Edi), fara sa fi mers de prea mult timp la clubul asta….cu alte cuvinte, pentru un baietel mai timid asa de felul lui am ramas un pic socati si super incantati cand ne-a intrebat daca poate merge. Aaaa, daaaa?!

Asa ca a mers.

La Vatra Dornei, in frigul frigului, sa faca antrenamente de Go si sa…bonduiasca. Cu cei din club. Sunt 14 copii si 4 adulti (inclusiv instructorul). Puteam sa mergem si noi ca parinti, era chiar super ca pret, dar din pacate eu sunt in perioada de proba, iar Liviu a tinut mortis sa vada cum se descurca baiatul singur cu S mare.

Pai vom vedea, zic.

Am zis!

(sa mentionez aici ca nu stie inca sa isi lege sireturile – si da, are bocanci cu siret, si nu stie sa isi lege fularul – da, si-a pierdut fularul circular).

Oh well…daca Dragnea pica merge si un siret legat mai stramb sau inghesuit in ghete.

Leave a Reply

