Aoleu

Aoleu e noua forma de a atrage atentia a Clarei. Aoleu!

Asta am zis si eu ieri, cand stateam linistiti la petrecerea lui Amelie si cineva, mama unui nazdravan de 3 ani, ma intreba la ce gradinita am inscris-o pe Clara. Aoleu la puterea a mia! Asta pentru ca am realizat in secunda aia nu ca am ratat inscrierea, nu ca poate nu mai am sanse sa o pun in gradinita la care  ne gandeam ca o sa mearga, nu la asta ma gandeam: ci la faptul ca am uitat pur si simplu sa imi inscriu copilul la gradi. Cum se poate una ca asta? Adica, pe bune?!!!!! Eu?

Dap. Eu. Am uitat.

Vestea buna e ca se mai poate si saptamana asta. Ma voi duce probabil cu actele in ultima zi, dar…mai bine mai tarziu, nu?

Andrei e ochelarist, nu stiu daca am mai scris asta. Adica trebuie sa poarte ochelarii non-dtop, nu doar cand scrie si citeste. Si pentru ca vede mai slab cu un ochi, trebuie sa faca ocluzie – adica, 2-3 ore pe zi sta cu ochiul mai bun acoperit, ca sa il forteze pe cel mai slab (stangul) sa recupereze. Yummi! I-am pus alarma in fiecare zi de la 2:30 ca sa nu uite. Tot uita din cand in cand. Normal, doar e baiatul nostru.

De saptamana viitoare insa voi avea si eu ochelari. Sa vezi atunci!

Peste 2 saptamani plecam in concediul anual anti-divort. Lucru bun, de altfel, doar ca am mari emotii cu Clara – e innebunita dupa mami a ei si nu vrea de nici un fel sa stea fara mine. Ceea ce e minunat, pentru o mama responsabila si care vine la 6 de la munca, mai putin  minunat pentru o mama ca mine, care ajung acas ain jur de 8 si ma simt vinovata in continuu ca nu petrec destul timp cu ea. Doh! Iar cu 2 nopti inainte o sa fiu plecata si la team-building, deci ce mai, o sa fie interesant!

A, si tot de Clara, sa nu uit, a avut o idee creata rau in weekendul asta: era pe wc (da, am inceput antrenamentele, de Paste, dupa care am renuntat, dupa care am reinceput) si am lasat-o acolo nesupravegheata. Aoleu!

Cand m-am dus la ea sa verific, era uda pe picioare si pantalni si chiloti – foarte mandra de altfel, mi-a povestit ca se spalase pe picioare cu peria de wc, si se simtea foarte bine la picioare, o racorise apa aia, era atat de mandra de ea….aproape ca mi-a fost mila sa ii spun ca e naspa sa se dea cu peria aia care de obicei spala caca-ul. Uf!

In seara asta am mutat si biroul din camera lui Andrei – l-am dus in camera Clarei – de fapt, gata, oficial, i-am lasat cu paturile 2 intr-o camera, si cu birou/ joaca in alta camera. Sa vedem. Le place clar sa doarma impreuna, si evident si pentru noi e mai simplu sa ii culcam asa. So…..traiasca fratii!

PS. Andrei mai vrea un fratior.

Aoleu!

Leave a Reply

