Weekend cu soare si copii frumosi

Weekendul asta a fost pana la urma super tare. Am facut tone de limonada (folosim menta salbatica, din spatele balansoarului, mult mai rezistenta decat orice as planta in ghiveci), am stat destul de mult in hamac (cu bile si fara), am dat comanda de printat poze (tot zic ca fac un dulap intreg cu poze de familie, pana acum am cam o treime plina), am reusit sa iau si cos de rufe (din alge marine, super smecher, de la Ikea), am luat pana si farfurii roz si cana roz (sac, am devenit tot ce ziceam ca nu voi fi – inainte de Clara ziceam), am lenevit si ne-am jucat prin gradina, si am si mancat burgeri de la Vivo asezonati de celebrii cartofi cu parmezan si usturoi.

Fata de cum incepuse, a fost chiar ok, mai ales ca febra Clarei a disparut cam pe sambata – azi de dimineata imi spunea ‘Mami, mergem la munte?’

Si pentru ca nu poate fi chiar totul imaculat, in seara asta Andrei a facut febra šŸ™‚ Been there, done that…. Sper sa fie la fel de OK ca la Clara.

A, asta si faptul ca toate pozele facute de Liv cu noi in hamac sunt miscate. Oh well…unele lucruri nu se schimba šŸ™‚

IMG_20170730_202102_BURST001_COVER

Leave a Reply

